Strategia & kampania ATL
Klient: Krakowskie CHT Marka: CHT
Dla Krakowskiego CHT zrealizowali艣my kampani臋 wizerunkowo-produktow膮. Za艂o偶eniem strategicznym by艂o u艣wiadomienie potencjalnym klientom istnienia Krakowskiego CHT i ukazanie go jako alternatywy dla du偶ych krakowskich centr贸w handlowych. G艂贸wny nacisk po艂o偶yli艣my na mod臋 wizytow膮, kt贸ra jest wyr贸偶nikiem tego miejsca. Nasze zadanie polega艂o na opracowaniu strategii marketingowej, media planu, zakupie medi贸w, stworzeniu kreacji, sesji zdj臋ciowej oraz wdro偶eniu ca艂ej kampanii. Akcja obejmowa艂a dzia艂ania outdoorowe, telewizj臋 lokaln膮, spoty w pojazdach komunikacji miejskiej, spoty w radiu lokalnym, reklam臋 wielkoformatow膮 na budynku centrum handlowego oraz dzia艂ania w internecie.