Shopper marketing
Klient: Procter & Gamble Marka: Pampers
Dla Procter and Gamble, jednej z najwi臋kszych globalnych firm sektora FMCG opracowali艣my system oznakowa艅 kategorii produktowych oraz projekt ekspozycji w miejscu sprzeda偶y z przeznaczeniem do sklep贸w wielkopowierzchniowych. Po licznych modyfikacjach, wynikaj膮cych z procesu kooperacji z sieci膮 Carrefour, ostatecznie projekt uleg艂 sporym i licznym modyfikacjom. Finalnie stworzyli艣my system oznakowania kategorii produkt贸w, b臋d膮cy jednocze艣nie systemem magazynowania zapas贸w towaru. Forma otwieranej w p艂aszczy藕nie pionowej szafki nadstawnej na regale, okaza艂a si臋 absolutnie innowacyjnym rozwi膮zaniem, pozbawiaj膮cym personel sklepu obowi膮zku niewygodnego dowo偶enia towaru z magazynu. Dzi臋ki temu pomys艂owi unowocze艣niony zosta艂 system zatowarowania p贸艂ek. Jest to nasz autorski projekt, b臋d膮cy jednocze艣nie pierwszym tego typu systemem w Polsce, a by膰 mo偶e na 艣wiecie.